شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خیابان
خانه » ایتا » حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا
حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

  چگونه از سیستم خارج شوم؟

به یاد داشته باشید که شما ایتا را در هر چند دستگاهی که بخواهید به طور همزمان استفاده می‌کنید. اگر از سیستم خارج شوید، پیام‌های روی ابرتان را از دست نمی‌دهید و در صورت ورود مجدد می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.
برای خروج از سیستم در نسخه اندروید، وارد تنظیمات شده و با لمس سه نقطه در بالای صفحه، دکمه خروج را بزنید. در نسخه وب نیز می‌توانید در منوی تنظیمات، خروج از سیستم را انتخاب کنید.

 چگونه شماره تلفنم را تغییر دهم؟

در امکانی که در آینده به ایتا اضافه خواهد شد شما می‌توانید شماره‌تان را عوض کنید و درعین حال همه چیز (از جمله همه شماره تماس‌ها، پیام‌ها و رسانه‌هایتان در روی ابر ایتا) را حفظ نمایید.
نکته مهم: شماره جدید شما بصورت خودکار به دفترچه تلفن مخاطبان متقابل شما اضافه می‌شود(منظور افرادی است که در دفترچه تلفن شما هستند و شماره‌ی شما را نیز دارند) کسانی که شما آنها را در ایتا مسدود کرده باشید مستثنی هستند. این قابلیت ایتا، تغییر شماره را خیلی آسان می‌کند.

 چگونه حساب کاربری‌ام را حذف کنم؟(بزودی)

حذف حساب کاربری در نسخه‌های آتی به ایتا اضافه می‌شود. برای این کار باید وارد صفحه‌ی غیر فعال سازی در سایت ایتا شوید. توجه داشته باشید که حذف شدن حساب کاربری شما، همه پیام‌ها و مخاطبانتان را برای همیشه از بین می‌برد. تمامى گروهها و كانالهایی كه توسط شما ايجاد شده بودند موسس خود را از دست خواهند داد، با اين حال اختیارات سایر ادمين‌ها محفوظ می‌ماند. این عمل غیرقابل بازگشت است و پیش از حذف، از شما تاییدیه درخواست می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم یک مرورگر غیر موبایلی را برای انجام این کار استفاده کنید. توجه کنید که شما کد تاییدیه را از طریق پیام رسان ایتا (و نه SMS) دریافت خواهید کرد.

 حذف خودکار حساب کاربری چگونه عمل می‌کند؟

فضاهای ابری که اطلاعات شما در روی آن‌ها نگهداری می‌شوند هزینه سنگینی دارند. اگر شما استفاده از ایتا را کنار بگذارید و برای مدتی طولانی (حداقل ۶ ماه) وارد آن نشوید، حساب شما به همراه همه پیام‌ها، مخاطبان و دیگر اطلاعاتی که در ابر ایتا ذخیره کرده‌اید، پاک خواهند شد. شما می‌توانید زمان دقیق حذف اتوماتیک حسابتان را در تنظیمات تغییر دهید.

 تلفن من دزدیده شده است، چه کاری باید بکنم؟

پیش از هر چیز مراتب همدردی ما را برای از دست دادن تلفنتان بپذیرید. متأسفانه، در حال حاضر شماره تلفن تنها راه برای شناسایی یک کاربر ایتا است. ما اطلاعات اضافی درباره شما را گردآوری نمی‌کنیم، بنابراین هر کس که دارای شماره تلفن باشد، صاحب حساب هم هست. یعنی ما نمی‌توانیم کمکی به شما بکنیم، مگر آنکه شما به شماره‌ی تلفن‌تان یا به حساب ایتای خود بر روی یکی از دستگاه‌هایتان دسترسی داشته باشید.


تاکنون ۱۸ نظر ثبت شده است.

  1. سلام خسته نباشین ، پیام رسان اینا رو داشتم بدلایلی حذف شده، الآن که با شماره ای که قبلاً وارد شدم ، میخوام وارد بشم ارور میده ، کد داده میشه ولی میگه شمارهمسدود شده ، لطفٱ پیگیری کتین، واقعا به این پیام‌رسان با این شماره احتیاج دارم .شماره مورد نظر ۰۹۳۳۸۷۵۶۶۱۷

  2. سلام تغییر شماره در ایتا میدهم خطا میدهد اطلاعات شماره قبلی ام را نیاز دارم

    • سلام. برای پاسخگویی به سوالات شما ، کافیست در گوگل ” خدمات اینترنتی آچار فرانسه ” را جستجو نمایید و سپس وارد سایت آچار فرانسه شوید و سوالات خود را آنجا مطرح نمایید تا کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو سوالات شما باشند

  3. سلام، من به یک نفر اعتماد کردم و کد ایتام رو در اختیارش گذاشتم ولی اشتباه کردم و اون من رو از ایتام حذف کرده و برای ایتام گذرواژه گذاشته که نتونم وارد ایتام بشم.چگونه می تونم اون رو از ایتام بیرون کنم و اکانتم رو پس بگیرم؟

    • سلام. برای پاسخگویی به سوالات شما ، کافیست در گوگل ” خدمات اینترنتی آچار فرانسه ” را جستجو نمایید و سپس وارد سایت آچار فرانسه شوید و سوالات خود را آنجا مطرح نمایید تا کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو سوالات شما باشند

  4. یه نفر وارد اکانت ایتام شده و دومرحله ای گذاشته باید چیکاربکنم تا برم تواکانتم؟

  5. سلام
    من دو روز میخوام شماره ایتامو عوض کنم هرکاری میکنم فقط لودینگ میزنه نه کد میاد نه هیچی پاگ داره لطف کنید پیگیری کنید من خطمو باید بسوزونم براهمین مجبورم عوض کنم

  6. سلام ایتای من قطع شده نوشته اپدیتینگ چ کار کنم خیلی نیاز دارم بهش لطفد راهنمایی بفرمایید

  7. سلام و درود
    من از گوشی ایتا رو حذف کردم و مجدد از بازار دانلود و نصب میکنم که کد میخواد، و کد رو هم میگه به دستگاه دیگرتان در ایتا فرستادیم. ولی من فقط در گوشی داشتم و حالا مشکل دارم تا کد وارد کنم

  8. من ایتامو پاک مردم الان میخام بریزم ولی مینویسه کد را در دستگاه دیگرتان فرستاده شده ، اما من دستگاه دیگری ندارم چیکار کنم؟؟؟؟

  9. من ایتامو پاک مردم الان میخام بریزم ولی مینویسه کد را در دستگاه دیگرتان فرستاده شده ، اما من دستگاه دیگری ندارم چیکار کنم؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید

  10. سلام ایتای من حذف شده مجدد میخوام نصب کنم کد میره برا ایتام از کجا کد رو پیدا کنن

  11. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما سروران ارجمند توحيديان هستم. رمز عبور دو مرحله اي ايتا رو فراموش كرده ام و ايميلي هم در هنگام دادن رمز عبور معرفي نكرده ام

  12. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما سروران ارجمند توحيديان هستم. رمز عبور دو مرحله اي ايتا رو فراموش كرده ام و ايميلي هم در هنگام دادن رمز عبور معرفي نكرده ام.

  13. سلام بنده برای ایتای خودم رمز دوم گذاشته بودم ولی الان اون رو فراموش کردم به پشتیبانی ایتا پیام دادم و عکس شناسنامه و فیلم رو براشون فرستادم و گفتند که پیام شما به واحد مربوطه منعکس شد و بعد از بررسی نتایج اعلام میگردد کِی تموم میشه یعنی کی بازیابی میشه؟

  14. سلام بزرگوار . خواهرم برنامه ایتا روی خط هدیه نصب کرده بود بدلایلی باید خط رو واگذار میکرد. وقتی بخواد اطلاعاتش رو روی یه خط دیگه انتقال بدهد اول سیم جدید باید دخل گوشی باشه وبعد تغییر شماره جدید و انتقال انجام بشه؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز - سئو و بهینه سازی : کمپانی آچار فرانسه